loading...
ورق پاره های دلم
هانیه بازدید : 85 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (5)

در این هنگام تو در ذهنم

من و تو هرگز وهرگز

من و تو گم شدیم ساده

دراین دنیای لغزنده

من وتو اتشیم اتش...

من و تو شعله ایم شعله...

من وتو سوختیم در عشق

در این رویای بیهوده!

من و تو مثل بارانیم

من و تو شوق یک پرواز

من و تو مثل دریاییم

و من طوفان تر از طوفان...

و من...من قصه ی دردم

که باید تلخ بگریزم

ازین کابوس محنت بار

ومن گریان گریزانم

ومن هرگز نخواهم کرد

ومن هرگز فراموشت

وتو در یاد من هستی

ومن در فکر آغوشت

من و تو هرگز و هرگز

نمی دانیم نمی دانیم

در این ظلمت چرا راهی

به دریا ها نمی خواهیم؟

نمی دانی که آن راهی

که من را کرد خواهش ها

کجا گم شده در ظلمت

که شد طوفان رانش ها؟

و تو...تو غصه ی قلبم

تویی هرلحظه در قلبم

تویی آن عشق رویایی

تویی آن وهم شور انگیز

تویی حس من و حسرت

تویی آن عقده ی شیرین

تویی در عمق چشمهایم

تویی آن نور بینایی...

و من هرگز نیاسودم

و من هرگز نیاسودم

و من هر دم به دم با تو

و تو در خواب من هرشب!

من و تو گم شدیم بازهم

در این اعماق شب آهی

که من سر میدهم بازهم

یعنی یک دنیا تباهی...!

من وتو هرگز و هرگز

من وتو باز هم بی هم

من وتو عشق را خواستیم

من وتو مرگ را با هم!!!

من و تو غرق غم هاییم

من و تو رنجش فردا

من وتو هرگز و هرگز

مرا اینگونه است ایمان!!!!!!!!!!!!

 

 

 

L((((((((((((   هانیه  تاریخ سرودن:  16/10/89

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/06/26 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

خودت که میدونی بی اندازه عاشق این شعرتم! واقعا خیلی با احساسه!شکلکشکلک
پاسخ : چقد خوبه که تو درکم میکنی...

این نظر توسط sima در تاریخ 1392/05/30 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک
پاسخ : شکلک شکلک

این نظر توسط صبا در تاریخ 1392/05/30 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

از خشنگم خشنگ تر بود یعنی دیگه چی بگم ؟
عشقم به تو مانند آب زلال است
مثال وابستگی ماهی به آب است (خودم گفتم هه هه هه)شکلک
پاسخ : لطف داری عزیزم شعر توهم خیلی قشنگ بودشکلک

این نظر توسط داوود در تاریخ 1392/05/28 و 2:14 دقیقه ارسال شده است

این الان خیال پردازی بود؟
پاسخ : هوم؟شکلکام... تقریبا...تقدیم نشده که...شکلکحالا بیخیال خشنگ بود؟

این نظر توسط هستی در تاریخ 1392/05/24 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوشمل بودشکلک
پاسخ : مرسی عزیزم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلااام به دوستای گلم خیلی خیلی خوش اومدین من هانیه هستم و اینجا شعرا یا بهتر بگم دلنوشته های خودم و دوستم نگارو مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد و بتونین باهاشون ارتباط برقرار کنین هرکیم خواست شعرای خودشو اینجا بزاره باید عضو شه و دیگه... اهان باید بگم که اکثر شعرام خیال پردازیه وخودمو تو اون موقعیت تصور میکنم:)))چرا؟ چون دوست دارم اینطوری شعر بگم:)اما اگه شعرم مخاطب خاص داشته باشه یا تو شعر بهش اشاره میکنم یا در اخر شعرو بهش تقدیم میکنم! دیگه از توضیح خسته شدم بدوین بخونین نظرم یادتون نره البته خواهشا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    در باره وبلاگ


    پروفایل مدیر


    سلااام به دوستای گلم خیلی خیلی خوش اومدین من هانیه هستم و اینجا شعرا یا بهتر بگم دلنوشته های خودم و دوستم نگارو مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد و بتونین باهاشون ارتباط برقرار کنین هرکیم خواست شعرای خودشو اینجا بزاره باید عضو شه و دیگه... اهان باید بگم که اکثر شعرام خیال پردازیه وخودمو تو اون موقعیت تصور میکنم:)))چرا؟ چون دوست دارم اینطوری شعر بگم:)اما اگه شعرم مخاطب خاص داشته باشه یا تو شعر بهش اشاره میکنم یا در اخر شعرو بهش تقدیم میکنم!

    خب دیگه از توضیح خسته شدم بدویین بخونین نظرم یادتون نره البته خواهشا!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 2,392
  • کدهای اختصاصی

    این سایت را در گوگل محبوب کنید: